KATE SPADE SPRING 2015

kate spade spring 2015

Różnicą pokoleń przejmują się wszyscy, a moda nie jest jej miłośniczką. Kontrast między młodymi a starymi, to według niektórych niesmaczny obrazek przedstawiający przeszłość i przyszłość naszych ciał. Jednak ostatnio dużo domów mody wykorzystuje starsze modelki do kampanii i pokazuje, że w zmarszczkach też można znaleźć piękno.

Kate Spade na przyszły sezon przygotowała przesłodką kampanie z najstarszą modelką świata, bo 93- letnią Iris Apfel i przepiękną 22-letnią Karlie Kloss. Zdjęcia zrobione w parku, gdzie spotykają się pokolenia. W tej pięknej scenerii – bo słonecznej, beztroskiej i wręcz idyllicznej, marka chce zaznaczyć swoją uniwersalność. Nie ogranicza ona swojego contentu do jednej grupy wiekowej, ale proponuję swoje wyroby dla wszystkich.

Szukanie ciekawych sposobów do przyciągnięcia nowych klientów to standard w środowisku, ale według plotek marka Kate Spade musi skupić się na poprawie. Od paru miesięcy mówi się, że nie radzi sobie na rynku, co może poskutkować przyszłymi, poważnymi problemami finansowymi.

Może ta przesłodka i przekoloryzowana kampania pomoże w sprzedaży?